Recenze: Nenechám tě odejít

A máme ho tu zase. Thriller. Už jsem dlouho žádný nečetla a tak jsem se rozhodla zase po nějakém sáhnout. Nenechám tě odejít od Chevyho Stevense nebyla špatná volba. Naopak. Bylo to psycho.

Doslova. Tak nervy drásající thriller už jsem dlouho nečetla. Vlastně pár jsem jich četla. Zřejmě mám štěstí na jejich výběr.

Lindsey a její manžel Andrew by mohli mít idylické manželství, kdyby mezi nimi nestála nepřekonatelná překážka. Alkohol. Andrew má vlastní stavební firmu, nádhernou ženu, roztomilou dcerku Sophii a vše, co by jenom od života mohl chtít. Evidentně nic z toho mu ke štěstí nestačí a tak téměř den co den sahá po láhvi a psychicky týrá Lindsey. Žárlí na ni tak, že na cizího muže nesmí ani pohlédnout, natož aby ho pozdravila. Když ji jedné noci při pokusu o útěk chytí, málem ji uškrtí. V tu chvíli si Lindsey uvědomuje, že žít s ním dál, znamená boj o holý život.

Nedejte na první dojem

Minulost se prolíná se současností. Lindseyiny myšlenky a její vyprávění s tím Sophiiným. Ve chvíli, kdy si obě myslí, že na minulost pomalu zapomínají, se stane něco, co obě do minulosti zase rychle vrátí. Nejenom to, začíná se opakovat ve své nejhrůznější podobě. Jenže jak to tak u thrillerů bývá, nic není tak, jak se na první pohled zdá. A není to tak ani v tomto případě.

Čtení na léto

Čtenář zůstává napnutý do poslední chvíle, i když už tuší, jak to celé dopadne, nedá mu to a hltá stránku za stránkou. Tak, jak to u thrillerů má být. Nenechám tě odejít patří k těm knihám, ke kterým se nevracím, ale účel rozhodně splnila. Četla jsem jedním dechem a i když jsem tušila už zhruba od poloviny knihy, jakým směrem se příběh ubírá, užila jsem si ji. Je to lehké čtení, na léto jako dělané. Když od knihy nebudete nic očekávat, příjemně vás překvapí.

Četli jste někdy thriller, ke kterému se dodnes rádi vracíte? Napište mi to! Ráda se inspiruji 🙂

Pokud vás kniha zaujala a rádi byste se o ní dozvěděli víc, nebo si ji chcete rovnou objednat, navštivte tyto stránky.