Recenze: Tradinář

Rádi tvoříte? Baví vás číst si v knihách plných tipů na dlouhé večery, receptů na tradiční pokrmy a domácí sirupy? A ještě raději si listujete v knihách plných rad a tipů? Pokud jste alespoň jednou odpověděli ano, pak zbystřete. Mám tu knihu přímo pro vás.

Tulipánů nikdy není dost

Tradinář, jedna z nejkrásnějších knih, která u nás v letošním roce vznikla, vás zaujme na první pohled. A to především obálkou s rozkvetlými tulipány. Jakmile si v ní začnete listovat, zjistíte, že fotografie a celkové grafické zpracování knize dodávají to pravé kouzlo domácí pohody. Jistě si hned budete chtít také něco vytvořit.

Co měsíc, to spousta nápadů

A že tipů a rad je v knize sepsáno nespočet. Na každý měsíc v roce je pro vás připraven bohatý `nápadník`. U každého měsíce najdete seznam svátků a dalších významných dnů. Dále se seznámíte s rituály, které daný měsíc v různých koutech naší republiky probíhají a které se týkají i vás (budete-li chtít). Najdete tu také tipy, co si můžete vytvořit (většinou souvisí s tím, jaké rituály a svátky daný měsíc probíhají). V neposlední řadě najdete u každého měsíce recepty na tradiční pokrmy a nápoje.

Zábava i poučení

Každá kapitola vám přinese nejen poučení, ale také zábavu. Tradinář se hodí jako dárek pro každou ženu i muže, kteří se rádi dozvídají nové a především zajímavé informace z našich luhů a hájů, zejména co se dávných tradic týče. Ačkoliv, přiznávám se bez mučení, já na vaření ani ruční práce příliš nejsem, kniha mi i tak přináší radost. Jen listovat jí a číst si v ní při dlouhých podzimních večerech dokáže zahřát nejen na těle, ale i na duši. Pokud si tedy myslíte, že pro vás knížka není, protože nepatříte mezi tvořivé duše, nebo snad máte pocit, že české tradice znáte, hluboce se mýlíte. Tohle je knížka, kterou musí mít doma každý, kdo miluje zemi, v níž jsme se narodili.

Knihu Tradinář si můžete už brzy zakoupit ve dvou provedeních – obálka Máky nebo Věnec. Za mě rozhodně vede obálka s máky!

Knihu si můžete zakoupit ZDE

One thought on “Recenze: Tradinář